24 Ekim 2012 Çarşamba

İYİ BAYRAMLAR...


Bu bayram buruk geçecek bizim için, canım dedem bizimle olmayacak artık kahkahalarımızın yükseldiği, kuş sütü eksik sofralarımızda:( Ben vefat eden insanların bizleri izleyip izlemediği konusunda çok yorum yapamıyorum. Umarım böyle birşey vardır, umarım bayramda buruk soframızda o da kendine bir yer bulmuş bizi izliyor olacaktır. Onu her anışımızda, onunla ilgili her anımızda bize gülümsüyor olacaktır. Çok özledim; acı, özleme dönüştükçe aslında daha çok acıtıyormuş, bunu yaşayarak öğrenmek de çok zor. Allah tüm sevdiklerimizi bizlere bağışlasın.
 
Biz bu bayram kısmetse 2. günden itibaren Bursa'dayız, siparişlerimi verdim:)) Canımmm annem her arayışımda "canın ne çekiyor" diye sordu, ben de her seferinde bol limonlu yaprak sarma ve salatalık turşusu cevabını verdim:)) Akşam da sarmış hepsini canım benim, yetmemiş bir de lahana sarması da yapmış, bayramın rutini, baklavadan bıkanların kurtarıcısı:))) Bu bayram sarmaya doyacağım:)) Bir de güzel baklavaya:)) Gerçi canım hiiiççç tatlı çekmiyor ama annemin baklavasını yemeden dönmemeliyim, o kadar diyorum:))) 
 
Herkese mutlu, huzurlu, sevdikleriyle geçirecekleri güzel bir bayram diliyorum. Akabinde 29 Ekim Cumhuriyet Bayramımız var. Tüm sokakların kırmızı bayrağımız ve canımız, liderimiz, bugünlerimizi borçlu olduğumuz, ölene kadar minnet duymamız gereken ATATÜRK'ümüzün resimleri ile donatılacağı gün. Bayramlarımız şimdiden kutlu ve mutlu olsun...
 
 

2 yorum:

nnbaLo dedi ki...

Bursa' nın olmazsa olmaz sarmaları. Benim kuzenlerimde bayramlarda anneme sarma yemeye gelir :) Afiyet olsun şimdiden...

Mutlu bayramlar, iyi yolculuklar :)

Unknown dedi ki...

Canım geçmiş bayramın mübarek olsun.
Umarım gönlünce iyi vakit geçirmişsindir..
Sevgiler.