12 Mart 2013 Salı

35. HAFTA


Çok zaman geçti, ara verdikçe insanın yazası da gelmiyormuş onu anladım. Gerçi mazeretlerim var, mesela 1 aydır kurtulamadığım bir solunum yolu enfeksiyonum var, sonraaa gözümün cumartesi günü konjuktivit olması var, sürekli bir kuru öksürüğüm var, zavallı oğluşumun da her öksürüşümde yaşadığı rahatsızlığı hissedişim var, var oğlu var....

35. haftaya girdik, artık hazırlıkların çoğu bitti sayılır, yukarıdaki minyatür şeyler sadece çok küçük bir kısmı, o kadar abartmışım ki, acemi annelik işte:) Hadi ben acemiyim, alışverişe annemle çıktım güya, ama ikimiz de mağazalara girdiğimizde hipnotize olmuş gibi herşeye saldırdık diyebilirim:)) Napalım artık, oldu bir kere:) Bu haftaki doktor kontrolümüzde ufaklık baş aşağı pozisyonda, karnımı sürekli ittirip duruyor ve inanılmaz hareketli:) En çok nutella ve portakal suyunu seviyoruz. Ne zaman yesem-içsem içimde maratona hazırlanan biri varmış gibi hissediyorum:) Odamız daha hazır değil, henüz gelmedi, haftasonu annemler geliyor ve minik beyimizin kıyafetleri vs. yıkanıp paklanacak, o zamana kadar oda tamamlanırsa yerleştirilecek. Eksik kalanlar alınacak. Umarım o zamana kadar şu hastalıktan kurtulabilirim. Hareketler artık çok daha belirgin, karnımın üzerinden net bir şekilde görebiliyorum. Ben de eşim de bayılıyoruz bu hallere:) sabaha karnımı okşayarak ve onunla konuşarak başlıyoruz. Gün içinde zaten sürekli konuşuyorum, bir de duyuyormuş gibi tepkiler vermesine çıldırıyorum. Harika bir duyguymuş gerçekten. Kucağıma almak için sabırsızlanıyorum. Ben de artık yarım dünyalıktan çıkıp tam dünya kıvamında hissediyorum kendimi:)) +16 kilo ile devam ediyoruz, hadi hayırlısı. Öksürük krizlerim arasında bu kadarını bile yazdım ya, kendimle gurur duyuyorum, şimdilik bizden bu kadar. Umarım en kısa zamanda iyileşip, güzel fotolar çekip, bir daha bu kadar ara vermem...

12 yorum:

Ebygale dedi ki...

çok çok geçmiş olsun Derya'cım. Sayılı günler artık, sağlıkla sıhhatle kavuşursunuz inşallah birbirinize:) isim de bir değişiklik yok değil mi??

AYÇA dedi ki...

Çok geçmiş olsun :( ben de ilk 4 ay zorlandım ve şimdi son haftalar zor geçiyor. Bir de Demir herşeyi benim yapmamı istiyor. Bu halle bir de onu yıkıyorum. Başkası yıkasın istemiyor. Her hamileliğin kendine göre zorlukları var ama sonuç çok güzel olacak. :)
Bende tuttum tuttum kendimi kız kıyafetlerine saldırmaya başladım :)
Hadi hayırlısı inşallah. Bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alın.sevgiler :)

eylül harikalar diyarında! dedi ki...

sıkıntınız hemencecik geçer inşallah..ciciler çok tatlı..henüz bebeğim yok,hamile de değilim ama insan bebiş kıyafetlerine karşı koyamıyor gerçekten de :)
eşsiz duygular yaşamanıza da imrendim..allahım isteyen herkese nasip etsin,size de kolaylık versin:)

Hümeyra'nın denizi dedi ki...

Nihayet bir ses verdin Deryacım,merak etmeye başlamıştım.Annenin kıymetini doğumdan sonra anlıycaksın:)Mothercare'in alttan geçmeli üstleri çok kullanışlı oluyor.Çok cici şeyler almışsın,güzel günlerde kullansın oğluşun.Bebeğini sağlıkla kucağına almanı ve o minik bebek eli fotosunu bekliyorum.Öpüyorum.

derya ö. dedi ki...

Ebygale, canım çok teşekkürler, isim değişmedi tatlım. öpüyorum seni...

Ayça, çok teşekkürler canım, ilk 4 ay benim de bulantılardan başım dertteydi, bir de düşük tehlikesinden muzdariptim, ama hamileyken gribal enfeksiyon çekilir dert değilmiş, neyse Allah beterinden korusun diyelim. Sana da kolaylıklar diliyorum. Demir de daha küçük ve ilgi istiyor tabii, kız kıyafetleri de ayrı bir güzel, ben bizim oğlana bakarken bir yandan onlara da bakıyorum, arkadaşlarımın kızları için. çok cici şeyler var. sevgiler canım...

Eylül harikalar diyarında, çok teşekkür ederim. Gerçekten Allah isteyen herkese istediği zaman nasip etsin, bebiş kıyafetleri derya deniz resmen, aldıkça alası geliyor insanın. sevgiler...

Hümeyracığım, valla dediğim gibi bir kurtulamadım ki şu hastalıklardan:) Annemin kıymetini evlenip ondan 350 km uzağa taşındığımda daha bir anlamıştım ama sanırım asıl kıymet bilmeler bizim kuzu gelince yaşanacak:)) Mothercare, chicco, carter's cennet gibi:)) önünden bile geçmemek lazım:)) Öpüyorum seni...

nnbaLo dedi ki...

ooo az kalmış artık. ilaçta alamadığın için tabi zorlanıyorsun. ama unut hastalıkları bebikle son haftalarının keyfini çıkar.
aldıkların çok tatlı :)

AsOrTiK dedi ki...

hoşgeldin derya'cım:) o kadar uzun bir ara oldu ki böyle başlamam gerekiyordu:)
çok geçmiş olsun. kısa sürede iyileşirsin umarım. ben seni tam dünya halinle de severim:)) sen ve bebiş iyi olsun yeter.
bu kadar uzun ara verme emi? merak ediyorum da...
öpüyorum seni

derya ö. dedi ki...

Nihancığım, çok teşekkür ederim canım. İlaç kullanmak zorunda kaldım, bi ara geçer gibi oldu ama sonra nüksetti maalesef:( şimdilik böyle idare etmeye çalışıyorum. Sevgiler...

Asortikciğim, çok teşekkürler, sorma valla şimdi bir de ayaklar eller şişti, paratoner gibiyim, tüm aksilikleri çekiyor gibi hissediyorum şu aralar, hadi hayırlısı. Öpüyorum seni...

annesiningülü dedi ki...

maşallah, bitmiş sayılır hamilelik :) sağlıkla gelsin inşallah canım.

derya ö. dedi ki...

Baharcığım, evet çok az kaldı, çok teşekkür ederim canım. Dünya şekeri kızlarını ve seni öpüyorum. Sevgiler...

Adsız dedi ki...

deryacım fatma ben... çok şükür yazdın vallaa, dört gözle bekliyordumm. çook geçmiş olsun canım benim, o öksürükler neden biliyomusun, bebişin çoook saçlı olacak sana söyliimm, çünkü kuru öksürüğün sebebi bebek çok saçlı olunca oluyomuş, çook tatlı bebiş olacak valla, sana benzese yeter bence :)
sen yarım dünya oldum diyosun ben tam dünya olmuştum vallaa, bi görseydin beni... ellerim ayaklarım davul ne kelime daha beterdi, görenler şok geçiyordu, inanamazsın yürüyemiyordum, artık tolganın terliklerini giymeye başlamıştım o kadar yani, benim şişliklerim doğumdan 1 ay sonra geçti ancak. olsun bebişini kucağına alınca ne şişik kalır ne acı, çoook başka bişey annnelik... Allah her isteyene nasip etsin canım... aldıkların çook tatlı sağlıkla giysin demir bebek, acemi annelikte oluyo öyle şeyler her gödüğünü almak istemeler, olacak o kadar, ama hepsini giydirdikçe o mutluluk bambaşka, insan bütün güzel şeyleri benim bebişim giysin istiyo ne yapalım... demir bebeğin odasının güzel resimlerini bekliyoruz tamammıı...

derya ö. dedi ki...

fatmacığım, anca yazabildim, kuru öksürüğümün sebebi maalesef mikrobik hayatım, benim eller ayaklar da davul kıvamında bazen Koray'ın spor ayakkabılarını giyiyorum yürüyüşe çıkarken:)bir tek yüzüm şişmedi, dilimi ısırayım. Bebek odası anca geldi, iyice bir yerleşelim fotoları paylaşacağım. Güzel dileklerin için de çok teşekkür ederim canım. Öpüyorum seni ve tatlı Orçun'u:)