26 Nisan 2012 Perşembe

ANNEMİN EL İŞLERİ

Sizlere anneciğimin yeteneklerinden birini göstermek istedim. Bursa'daki evimizde, elimde fotoğraf makinesi bu güzellikleri görüntüledim. Aslında annemin yetenekleri bununla sınırlı değil, harika iğne oyaları, keçe işleri, mükemmel yemekler, pastalar, börekler (özellikle arnavut böreği) yapar kendisi.


Bunlar polar kumaş dediğimiz kumaşla yapılmış kırlentler.



Bu da keçeden yaptığı çiçeklerle süslü runner.


İşte size değişik bir uygulama. Bu kapak bir zamanlar plastik bir kek standının kapağıydı, annem sayesinde pasta görünümlü keçeden bir kapağa dönüştü.Bu kapağın aynısından bende de mevcut:) Canım annemin elinin değdiği her şey kendi gibi güzel oluyor işte:))






13 yorum:

Ebygale dedi ki...

hepsi çok güzel deryacım, annenin ellerine sağlık, özellikle kek fanusunun kapağına bayıldım. sevgiler...

derya ö. dedi ki...

ebygale, çok teşekkür ederim canım, aynı kapaktan bende de var ve çok severek kullanıyorum. sevgiler..

Bugday Tanesi dedi ki...

Derya, blogunu yeni keşfettim ve çok sevdim. Nihan üzerinden gördüm. Bundan sonra görüşmek üzere. Sevgiler...

derya ö. dedi ki...

Buğday tanesi, çok teşekkür ederim. Her zaman beklerim. Sevgiler...

Zeynep'in Evi dedi ki...

Ama bu sonuncusu bi harika, benzerine hiç rastlamamıştım..

derya ö. dedi ki...

Zeynepciğim, ben de ilk gördüğümde çok şaşırmıştım. Evime gelen herkes de aynı şekilde şaşkınlığını gizleyemiyor:) çok severek kullanıyorum ben de:)) sevgiler..

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

Ne güzel olmuş polar kumaşta keçe gibi görünüyor. Annenin ellerine sağlık..

derya ö. dedi ki...

sonsuz dekorasyon, çok teşekkürler Özgecim, sevgiler..

Suzy dedi ki...

Harika görünüyorlar gerçekten, hatta nedense karnım aç olduğu için olabilir, bana leziz görünüyorlarmış gibi geldi.

derya ö. dedi ki...

Suzy Lilibebek, çok teşekkürler, bazen bana da leziz bir pastaymış gibi gelebiliyor fanus kapağı:)) sevgiler...

PEMBE MASALLAR ATOLYESİ dedi ki...

çok çok güzeller:))

derya ö. dedi ki...

öznur, çok çok teşekkürler...

AsOrTiK dedi ki...

bayıldımmmm...