29 Haziran 2012 Cuma

BİR MİM VE İYİ HAFTA SONLARI

Blog hayatımdaki (sanki yıllardır bloggermışım gibi başladım ama idare edin artık:)) ilk "mim"imi almış bulunuyorum. Sevgili Begonvil beni mimlemiş, hayatımda bana mutluluk veren şeyler nelermiş, bakalım:))
İlk olarak canım ailem, eşim, sevdiklerim, onların mutlu, huzurlu ve sağlıklı olması benim en büyük mutluluğum. Çok şükür ki her zaman küçük şeylerden mutlu olabilen biriyim, aileme bana bunu öğrettiği ve aşıladığı için her zaman minnetarım. Küçücük, gerçekten düşünüldüğümü, önemli olduğumu ve sevildiğimi hissettiren her davranış, söz vs. beni deli gibi mutlu eder. Bunlar mutluluğumun temel taşları; aşağıdakiler ise bu temele güzellikler katan, mutluluğumu katlayan etmenler... 
Güzel kahvaltı sohbetleri, ama illa ki sevdiklerimle, uzun, kahkahalı, bol dedikodulu:))


Kahve; asla vazgeçemediğim, içtiğimde beni rahatlatan, mutlu eden, bağımlısı olduğum içecek. Liseden beri hayatımda. İlk önce öss'ye hazırlanırken sabahlayacağım zamanlarda içerdim, sonra üniveristede vizelere, finallere çalışırken müptelası oldum. Artık kahvaltı sonrası, işte, proje çizerken, kitap okurken, tv seyrederken, komşu ve arkadaş buluşmalarında illa ki içerim, vazgeçemem:))


Yemek-içmek, beni mutlu eden diğer etmenler arasında:) Maalesef çok seviyorum, boğazıma ve damağıma çok düşkünüm, kaliteli, temiz, leziz hiçbirşeye hayır dememe gibi bir huyum var, hep derim, keşke bunları yesem yesem, hiiiççç kilo almasam, ama nerdeeeee:)))


Yemek yemekten mutlu olduğum kadar, yedirmekten de acayip mutluluk duyarım. Mutfak benim için terapi gibi; yeni şeyler denemek, denediğini başkasına denetmek, beğenilmek harika bir duygu (Her ne kadar son zamanlarda buna fazla vakit ayıramıyor olsam da).


E tabii beni tanıyan herkesin bildiği üzere gezmekten, kafayı dağıtmaktan, rahatlamaktan, güzel bir tatil yapmaktan, hafta sonu şehirden uzaklaşıp değişik yerlere kaçmaktan, yediğim önümde yemediğim arkamda olan tatillerden:)), sevdiklerimle zaman geçirmekten, Bursa'ya ailemin yanına gitmekten mutlu olurum.


Bu mim böyle devam eder:)) En iyisi kısa kesmek, benim de birilerini mimlemem gerekiyormuş, mimin özelliği buymuş (acemi blogger:P) Ben de Hümeyra'nın Denizi'ni, Ebygale'i ve Asortik'i mimliyorum. Hadi bakalım kızlar, sizi mutlu eden şeyler nelermiş görelim:))

Herkese mutlu hafta sonları:))









7 yorum:

AsOrTiK dedi ki...

yediğin önünde, yemediğin arkanda tatil benim de en sevdiklerimden. ondan vazgeçtim herhangi bir tatil bile olabilir sıkıldım artık:))
tamam derya bu mim ikinci keredir gönderiliyor bana en kısa zamanda beni mutlu edenleri yazacağım:))
sevgiler

derya ö. dedi ki...

Asortikciğim, bünyeler "tatil, tatilll!!" diye alarm vermeye başladı herkeste:)) Bak bu mim 2. ye geliyorsa sana vardır bir hikmeti, herkes senin nelerden mutlu olduğu merak ediyor demek ki:)) bekliyoruz canım. sevgiler...

Hümeyra'nın denizi dedi ki...

Bu mimden sonra anladım ki Deryacım biz sana zorla kahvaltıya gelmeliyiz :) Tatillerini yap dinlen ,sonra senle bir buluşma ayarlayalım(kahvaltı işin şakası:))Bursa'ya gidersem de Nagehancım'la buluşmayı çok istiyorum.Mimin aklımda,uygun bir yazıda cevaplamayı planlıyorum.Aslında seninkileri kopyalayıp yapıştırsam bir de oğluşumu iliştirsem olurdu:)Öpüldün

derya ö. dedi ki...

Hümeyracığım,her zaman beklerim, çok ciddiyim,şaka yok:) bir gün ayarlayalım tatlım. Öpüyorum senş ve tatlı Deniz'i:)) sevgiler.

Dash Interiors dedi ki...

Greeting from the USA

bensu dedi ki...

merhaba fotoğraflar çok lezzetli ;) üyenizim, bende bloguma beklerim şimdiden teşekkürler,sevgiler..

http://www.bensukaya.com/

derya ö. dedi ki...

Bensu, çok teşekkür ederim. sevgiler...