17 Mayıs 2012 Perşembe

SADECE BİR KEK KALIBI DEĞİL...


3 ay kadar önce yabancı bir blogda gördüm bu kalıbı. Nereden bulurum, nasıl alırım diye araştırmaya başladım, ama maalesef Türkiye'de hiçbir sitede bunlardan bulamadım, bu tarz ürünler satan yerlere sordum, anlatmaya çalıştım, hayatımızda hiç görmedik diyenler bile çıktı:)) Peki deyip ben de dükkandan çıktım:)) Hatta bir satış elemanı hanım kızımız "Hiç boşuna aramayın böyle bir ürün bulmanız imkansız " bile dedi, sanki çok absürd birşey istemişim gibi:)) yabancı sitelerde bile stokta olmadığını gördüm. Bu kalıba niye bu kadar taktın ki şimdi diyeceksiniz, bir kere çok şeker şuna bakar mısınız. Bununla yapacağım minyatür keklerin hayalini kurdum durdum. Sonraaaaaa, migrosa alışverişe gittiğim bir gün, bir baktım ki o neee? Sepetin içinde duruyor ve sadece 1 tane var. Hemen atladım tabi, benden mutlusu yoktu o gün:))


Tabii vakit kaybetmeden minik keklerimi de  yaptım. Tarif daha önce yaptığım kakaolu damla çikolatalı muffin tarifim.





Dediğim gibi o sadece bir kek kalıbı değil, sunumlarınızı şaşırtıcı kılacak bir kek kalıbı:))

5 yorum:

Ebygale dedi ki...

görüntüsü, sunumu çok güzelmiş Deya'cım, eminim tadı da öyledir. Ellerine sağlık:))

Hümeyra'nın denizi dedi ki...

süper görünüyor eline sağlık.Ben de Migros züccaciye reyonuna mutlaka uğrarım.Bu arada o kek kalıbını ben atmıştım sepetime,geri ver onu bana :)

derya ö. dedi ki...

ebygale; çok teşekkür ederim canım, çok naziksin. sevgiler...

hümeyra; hahahaha alemsin yaaaaaa, kaç aydır arıyorum ben bu kalıbı canım, hayatta veremem:)) aynısından bulursam yollarım ama sana:))sevgiler...

What's Next dedi ki...

çok tatlı gözüküyor kekler! sunum cidden önemli fark yaratıyor.. bu vesileyle kek kalıpları da önem kazanıyor demek ki :D ellerine sağlık :)

bana da beklerim:
edankb.blogspot.com

derya ö. dedi ki...

What's Next, hoşgeldiniz, çok teşekkürler, kesinlikle tad önemli ama tad midemize bayram ettirirken, sunum da gözlerimizi şenlendiriyor diye düşünüyorum ben:))sevgiler..