7 Mayıs 2012 Pazartesi

HAFTASONUNDAN...

Biz bu hafta sonu akşamın bir vakti atladık arabaya, Foça'ya gittik. Meydanda ateş ve Hıdrellez şenlikleri tam gaz devam ediyordu gittiğimizde.
E dilek tutmasak olmazdı:)) Biz de dileklerimizi bir kağıda yazdık (tamam itiraf ediyorum ben 2 kağıda yazdım:)) çaktırmadan denize attık:))

Sonra uzun bir yürüyüş yaptık. Foçanın akşamları da gündüzleri kadar güzeldir, biz seçimimizi canlı müzik yapan bir yerden kullanarak burada birşeyler içmeye karar verdik.

Sabah kahvaltısını mis gibi bir havada, kuş cıvıltılarıyla, şehirden ve trafik gürültüsünden uzak yapmayı çok özlemişiz:))

Kahvaltıdan sonra sahil kenarına yürüyüşe gittik. Sörf sezonu açılmış, denize girilmeye başlanmış bile:)) Foça'da denize girenler bilir, acayip soğuktur suyu, şöyle bi elimizi soktuk, inanamadık, öyle güzel, öyle ılıktı ki; haftaya da böyle olursa denize girebiliriz diye düşündük:))

Bahar'a doymadan yaz geliyor, çiçekler açmış, etraf rengarenk.

Koyları da gezmeyi ihmal etmedik.

Acıkınca balık halinden balığımızı alıp, keyifli ve huzurlu bir akşam yemeği yedik. (Eşimin ellerine sağlık:))

Vee her güzel şey çabuk biterrr diye bir şarkı var ya, hah işte öyle de oldu, hafta sonu aktı, geçti.

İyi Haftalar...

nnbaLo dedi ki...

mayıs ta oralarda olmak varmış; ne kadar güzel gecesi de gündüzü de...

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Ne güzel fotolar bunlar boyle, bayıldım. İzmir de yaşamann en buyuk artısı da boyle yakın yerlere kaçamk yapıp tatılde gıbı hıssetmek

Hümeyra'nın denizi dedi ki...

Anladım ben Foça senden sorulur :)Biz de geçenler de gittik celeb diye biryerde balık yedik,çok kötüydü.Kimselere tavsiye etmem,siz açın bir restaurant,geliriz biz :)Fotoğraflar çok güzel, ben hala alamadım fotoğraf makinasını alınca tavsiyelerine ihtiyacım olcak.sevgiler

derya ö. dedi ki...

nnbaLo; Foça her mevsim güzel,ama bahar ve yazda başka güzel, yolunuz düşerse mutlaka uğrayın derim. sevgiler...

Bir Alışverişkoliğin İtirafları; kesinlikle haklısın, diğer şehirlerde yaşayan arkadaşlarım hep söyler, çok şanslısın diye, gerçekten de öyleyiz değil mi?sevgiler..

Hümeyracığım, çok şaşırdım, biz hep celepte yeriz ve Foçanın en iyisidir, şanssızlık herhalde, veya kesin balık bulamadılar, av yasağı başladı ya, çiftlikleri yediriyorlar:( çok üzüldüm bak şimdi, siz gelin Foça'ya biz size kralını yaparız:)) sevgiler...

derya ö. dedi ki...

Hümeyracığım bu arada sen makineni al ben her daim yardımcı olurum, ama ben o kadar bilinçsiz çekiyorum ki, yani kafama göre takılıyorum diyebilirim. Olmadı sora sora, deneye deneye beraber öğreniriz artık:))

Hümeyra'nın denizi dedi ki...

Teşekkür ederim canım,biliyorum yardımcı olacağını.Yurtdışından kardeşime sipariş verdim ağustosta gelir artık makinam.Gelince sarı yaprak,kuru dal fotoğrafları bizi bekler,çekeriz birlikte :)