19 Mart 2012 Pazartesi

HAFTASONU- BURHANİYE- ALİBEY (CUNDA) PART-I

Pazar günü iş dolayısıyla gittiğimiz Burhaniye'den, geze geze Alibey Adası (Cunda) ve Ayvalık da yapalım dedik. Hava öyle güzel ve temizdi ki eve gittiğimizde nakavt oldum ve çok erken bir saatte yatıp, sabah geç kalktım:))) Ayvalık ve Alibey Adası, 8 yazımı geçirdiğim, her gittiğimde biraz daha sevdiğim, denizi ve havası itibariyle hep gitmek istediğim nadide yerlerdendir. Bu gezi de beni ortaokul ve lise yıllarıma geri görüdü, baya bir nostalji yaşadım:)) Bir de o kadar çok fotoğraf çekmişim ki, fotoğrafları bilgisayarıma kopyalarken hangi birini bloğa koyacağımı şaşırdım açıkçası. O yüzden parçalara bölersem sanırım daha iyi olur diye düşündüm.

Sabah güzel bir kahvaltının ardından yollara düştük. Karşıyaka'dan çıktığımızda bizi karşılayan ilk deniz kıyısı Aliağa oldu.

  
Daha sonra sırasıyla, Şakran ve Dikili, en nihayetinde ise Ayvalık...


(Ayvalık girişindeki Tuz üretim tesisi)


Bu tatlı şey de ölçü alınırken yanımızdan ayrılmayan, acaba noluyor diye nerdeyse kazan dairesine girecek olan meraklı, yaramaz, hiperaktif köpekcik:))


Burhaniye Halk Plajından Kaz Dağları


Burhaniye Halk Plajı




Alibey Adası (Cunda) resimleri, bir sonraki postta...

2 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

oh mis iyi gelmiştir ruhuna yaz gelsin artık yav .(

derya ö. dedi ki...

valla Edacım öyle iyi geldi ki, fazla iyilikten resmen çarpıldık:)))) akşam 8 de bir yatış, sabah 8 e kadar deliksiz:)))) yaz gelmek üzere canım, artık ısınacak havalar:))